تبلیغات
رهنمون - خدمت به دیگران را سرلوحه خود قرار دهید

خدمت به دیگران را سرلوحه خود قرار دهید

پنجشنبه 29 تیر 1391 06:27 ق.ظنویسنده :

 
اگر به دیگران کمک کنید تا به آنچه می خواهند برسند،شما هم می توانید درزندگی به آنچه می خواهید برسید.
زیگ زیگلار

پاداشهای شمادر زندگی در رابطه مستقیم با خدماتی است که به دیگران ارایه می دهید. همه میلیونرهای خودساخته نسبت به اراءه خدمت به مشتری وسواس  نشان میدهند.آنها همیشه به مشتری فکر می کنند ومداوم به دنبال  راه های جدیدتر،موثرتر وبهتر از دیگران برای خدمت به مشتریان هستند.
مرتبا این پرسش را از خود بپرسید:مشتریان واقعا چه می خواهند؟به چه چیزی نیازدارند ؟برای چه چیزهایی ارزش قایلند؟چه چیز هایی را من بهتر از دیگران می توانم به مشتریانم اراءه دهم چه اقلامی رامشتریان مااز دیگران میخرند وچه باید بکنم که این اقلام را از من بخرند؟
موفقیت شما در زندگی رابطه مستقیمی دارد با آنچه که بعداز اتمام فعالیت هایی که شما از شما انتظار میرود انجام میدهید.همیشه در چستجوی فرصت هاییباشید برای انجام کارهایی بیش از آنچه مشتری ها انتظار دارند.
مشتریان شما کسانی هستند که موفقیت تان در کار به آن ها بستگی دارد.به این معنی که مدیر،همکارنتان و همه آنهایی کهمحصولات و خدمات شما را میخرند مشتریان شما هستند.افرادی نیز که موفقیت و رضایتشان وابسته به شماست مشتری هایتان محسوب می شوند.
هر روز این پرسش را از خود بکنیدو سپس پاسخ دهید:؛برای افزایش ارزش خدماتم به مشتری ها،امروز چه می توانم بکنم؟؛
هر روز درپی راه هایی برای افزایش ارزش آنچه انجام میدهید باشید.بهبود جزعی در نحوه  خدمات به مشتری  می تواند یک عامل مهم برای موفقیت مالی تان باشد.جستجو برای یافتن این بهبودی را هرگز متوقف نکنید.
امروز بیش از هر زمان دیگر مشتریان به سسرعت عمل اهمیت میدهند. هر موقع مشتری تقاضایی می کند باید بگویید:؛ بسیار خوب همین الان؛ اینها شیرین ترین کلماتی هستند که مشتریانتان می خواهند بشنوند.

                                                                         تمرین عملی
مهم ترین مشتری های خود را از داخل و خارج شرکت شناسایی کنید. به کدام افراد بیش از همه متکی هستید؟کدام افرادبیش از همه به شما متکی هستند؟برای مراقبت ازآنها همین امروز چه اقداماتی را می توانید شروع کنید؟


برچسب ها: افزایش بازدهی ، خدمت به دیگران ،
آخرین ویرایش: - -

 
جمعه 1 اردیبهشت 1396 12:58 ب.ظ
I am sure this post has touched all the internet users, its really really good article on building
up new weblog.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر